Follower

Sunday, November 23, 2014

..Myvi 1.3 Auto untuk disewa..

Salam..

Iklan..

Jika ada yg mencari kenderaan untuk disewa..

Kereta Sewa Sentul.. Teknopadu services..

Jangan risau, Kami Syarikat berdaftar..

boleh hubungi.. call/whatsApp : Lie 013-3509131

MYVI 1.3 Auto 
Monday - Thursday RM110/Day 
Friday - Sunday RM120/Day


Untuk Urusan Sewa Pandu
Sila Sediakan Salinan Wajib dibawah:

1)My Kad / Passport
2)LESEN MEMANDU Yang SAH
3)Salah satu:-KAD PEKERJA/PELAJAR / BIZ KAD / SLIP GAJI / SURAT BEKERJA/BELAJAR 4)Salah Satu Bil Semasa:- Air/Elektrik/Astro/Telco

Thursday, November 20, 2014

..Viva Elite Auto untuk disewa..

Salam..

Iklan..

Jika ada yg mencari kenderaan untuk disewa.. 

Kereta Sewa Sentul.. Teknopadu services.. Jangan risau, Kami Syarikat berdaftar..

boleh hubungi.. call/whatsApp : Lie 013-3509131

VIVA Elite Auto
Monday - Thursday RM90/Day
Friday - Sunday RM100/Day


Untuk Urusan Sewa Pandu 
Sila Sediakan Salinan Wajib dibawah: 

1)My Kad / Passport 
2)LESEN MEMANDU Yang SAH 
3)Salah satu:-KAD PEKERJA/PELAJAR / BIZ KAD / SLIP GAJI / SURAT BEKERJA/BELAJAR 4)Salah Satu Bil Semasa:- Air/Elektrik/Astro/Telco

Thursday, August 21, 2014

..Kereta Sewa Sentul..

Assalamualaikum..Slamat thgr..

just nak share..

klu ada sesiapa yg ingin cari kereta untuk disewa boleh la contact no dibawah ye..

sebarang pertanyaan pasti akan dijawab..
KERETA UNTUK DISEWA..
Myvi 1.3(A) - RM110.00
Wira 1.6(M) - RM100.00
Viva 1.0(A) - RM90.00

Harga sewa boleh di runding jika disewa banyak hari..

Untuk Urusan Sewa Pandu
Sila Sediakan Salinan Wajib dibawah:

1)My Kad / Passport
2)LESEN MEMANDU Yang SAH
3)Salah satu:-KAD PEKERJA/PELAJAR / BIZ KAD / SLIP GAJI / SURAT BEKERJA/BELAJAR
4)Salah Satu Bil Semasa:- Air/Elektrik/Astro/Telco
 

Sunday, June 22, 2014

..Chocodate..

Salam..

Chocodate..
Kurma Berisikan Badam bersalut Coklat

Ramadhan bakal tiba..Jom sajikan permulaan berbuka puasa dengan CHOCODATE..


Berminat sila hubungi no. yg tertera yer.. Pembelian yang banyak pasti ada DISKAUN.. :)

Sunday, June 08, 2014

..Kereta Untuk Disewa..

Assalamualaikum..Slamat thgr..

just nak share.. biz yg en asben baru jebak kan diri..

kiranya klu ada sesiapa yg di KL atau yg dtg bercoti ke KL..ingin cari kereta untuk disewa boleh la contact no dibawah ye..

sebarang pertanyaan pasti akan dijawab..


KERETA UNTUK DISEWA..
Myvi 1.3(A)
Wira 1.6(M)

RM120.00/Day
RM10.00/Hour

RM300.00/3 Days
RM630/1 Week 

Untuk Urusan Sewa Pandu
Sila Sediakan 4 Salinan Wajib :
1)My Kad / Passport
2)LESEN MEMANDU Yang SAH
3)Salah satu:-KAD PEKERJA/PELAJAR / BIZ KAD / SLIP GAJI / SURAT BEKERJA/BELAJAR
4)Salah Satu Bil Semasa:- Air/Elektrik/Astro/Telco

..Blog dah bersawang..

Asslammualaikum..slamat tghr..

lama sgt dah x update apa2 dicni.. ibu beranak 3, bekerja, n skang Alhamdulillah tgh pegnen utk yg ke 4..rezeki Allah swt..skrang sgt x cukup masa nak berceloteh kat cni..huhu..

kehidupan tak mungkin sama setiap masa kan.. harus dilalui diredah wlu apa pun yg berlaku..hanya Allah swt yg maha mengetahui segalanya..


errmmmm..bila cek balik byk nye la post yg tak di posting..huhu..nnt nk post jer la wlupun dh lama..hihi

Saturday, October 19, 2013

..Aidiladha punye story..

Salam..

wlupun dah berlalu berhari2 nak jugak kasi up ini n3..hihi..alkisah nye aidiadha..beraya d sentul je..x balik kampung en suami pun..so k lah mari tgk pic..


ari isnin pepagi lg en suami dah ke pasar mencari bahan untuk masak rendang ayam..rendang daging kuah kacang nasi impit masak kat umah ayah..lemang beli je..dah jd tradisi bila raya menu ni mmg akan ade..


Pastu aku buat puding telur..dah lama x buat narnye..tp nak mkn tu yg buat jugak tu..hihi..


So ini la menu kami..mmg simple je..bersedehana..tp tetap syukur dgn rezeki yg ade..


Lepas solat raya mkn2..seme pakat nak g masjid tgk lembu korban..so begerombolan la kami semua ke masjid..ramai sei..hihi..ayah ngn makcik..along..abangah n family..aku n family..pendi ngn akma n ina..


Ni bearak reramai ke masjid..hihi..


En husband..hihi..yg besar pun xcited gak tau..


Ibu n rania pun nak bergambo jugak..


pic dr hpone ina..mmg ramai sungguh org..ni kat luar masjid..korban dr blok 29 klu x silap..byk jugak lembu nye..


Klu x silap lm 11 ekor rasanya..ms nak sembelih kluar sore lembu tu..mcm dah tau je..tp x pe syurga tempat nya di sana..


Haa ni lembu dlm masjid..kata org lembu ni rege nye rm4000..tp mmg beso la..


Ramai kan org menyaksikan.. moga ape yg kita lakukan memdapat keradhaan Allah swt..

Lepas g tgk lembu korban..terus ke rumah jiran..kwn ayah ajak mkn2 kat umah dia..mkn mee hailam kot n rendang seme la..hihi..pastu balik umah..k la tu je..daaa..

Tuesday, October 15, 2013

..Slap Chop..

Salam..

just nak story..saje cari pasal n melakukan sedikit pembaziran..huhuhu..bak kata en husband I..hihi..al kisahnye ikut kawan opis beli ini Slap Chop..rm90 siap postage dapat 2 skali..kiranya buy 1 free 1 la..pastu share ngan member jd la rm 45 je..sbb ade sesetengah nye beli 1 je tp rege rm70++ kot..so yg ni murah ckit la..hihi

Niat hati konon2 beli untuk memudahkan chop2 bawang besar ke..bawang putih ke..carrot ke..tomato ke..tp sampai hr ni dah 2 minggu kot beli tapi masih x guna2 lagi..huhu..


 Ade cheese graty skali..entah la..entah guna ke tidak nnt tu..bak kata en husband pun..klu nak chop2 pun tak yah guna tu..pisau pun ade..leh je..hihi..


pastu bila tgk brg nye..ya ampun mcm senang je nak cuci..kene lerai2 kan..aduyai..mcm lagi leceh je..huhu..tp x pe la..nak buat camne..dah terngade nak beli..hihi..

K lah nak tido..saje ngarang n3 d mlm hari..sbb td x bole nak tido..