Thursday, June 11, 2009

...Makan Durian...

ha ni seme gara2 penangan dak opismate aku ni lah...disebabkan dia aku pun terasa nk mkn...ish bahaya tul...tapi disebabkan smlm lik keje awal la gak...so aku n lie merajinkan diri singgah kat pasar malam...sbb nk cr makan malam...

...............................

so sampai je dh terpampang kedai jual durian nih...so bila dah beli pelbagai makanan malam tuk kitorang berdua...kitorang pun singgah kedai durian nih...beli yg RM10 tuk 2 biji...jadi la aku pun bukan leh mkn byk2 pun...nnt panas 1 bdn aku gak yg hangin...

...............................

...............................

so ni la hasilnye...smlm bukak 1 biji, dalam ada 7 ulas jer...aku mkn 2 ulas...lie mkn 5 ulas...hehe...tp rsnye untung lagi beli camni dr beli yg RM10, 3 pek tu...beli biji nih lg byk isinye...

...............................

...............................

hah..dh tinggal biji je...ade 6 ulas je nih...ooo... 1 lagi aku tgh mkn daa...mlm ni klu lie rajin kopek sebiji lg tu...mkn lagi...hehe...

...............................

ni dilla nye keje la nih...wat aku nk mkn gak durian...haha..yg penting aku pun dh makan durian...nyum...nyum...

1 comment:

arnirina said...

wuwuwuwu...best tuuu..