Thursday, September 17, 2009

...huhuhuhu...Sadisnyeee...

Huhuhu...Sadis sadis sadis tul la...Goram tul den ni ha...ade ke patut...banyak laie bondo lain ko nk langgar...napo keto den laki bini gak ko nak langgar...huhu...
.................................
erm ni nk cite...semalam masa ondeway balik dr opis nak ke sentul...dlm 6 lebih...jln dh la jem...lepas jer turun sentul link...kat trafic light jln jem jugak...biasa la citu banyak no trafic light...
.................................
mula2 semua ok...gerak la ckit2...tp tgh kete tak bergerak tu TETIBA...GEDEGANGGG...terhenjut kete ke depan ckit...Punya la bederau jantung aku...huhu...lie pun terus la kuar tgk...
.................................
Orang dh langgar blakang montot kete kitorang...punya la geram memula...mmg kelam kabut lie kuar tgk...DAK duk DAK duk jantung aku pun tak ilang lg...Terkejut...
.................................
Pas tu aku pun kuar tak puas ati...nak tgk gak...tapi sebelum kuar sempat gak hati aku berkata2...huhu...sedihnye kete baru dh kene...baru je pakai 3 hari...
.................................
Rupa-rupanye pempuan gak yg langgar...kete GEN2 kaler grey...masa aku kuar tu...pempuan tu dok lg dlm kete...bila dh nampak aku kuar dgn peyut yg memboyot ni...baru la dia brani kuar dr kete...mungkin dia takut kot tgk lie...hehe...
.................................
tp geram gak aku...Boleh dia kata..."sorry kak saya terlelap tadi...ngantuk sgt...sorry sorry yer..." klu dh ngantuk rest la dulu...basahkan muka ke...huhu...
.................................
pastu bila lie dh cek seme...dia tgk takde ape2...cuma ada calar ckit, kitorang pun masuk balik dlm kete...huhu...tp sedih gak la...dh ade calar cam tahi lalat, itam ckit kat bumper tu...
.................................
Huhu...mmg sampai umah terkejut aku tak ilang lg...maunye tak...lie pun terkejut ni kan pulak aku...
.................................
Tu la kan...kadang2 kita berhati2...tapi org lain tak...huhu...so pada semua...termasuk la aku gak nnt, bila drive tu elok2 la...kene ckit2 tu mungkin tak pe lg...tapi klu dh sampai cedera...kan susah tu...
.................................
Bawak la kete elok2...ingat org tersayang...klu ngantuk rest la dulu...INGAT2 SEBELUM TERKENE...
.................................

1 comment:

Naza said...

Lor... Sian along... X mintak byr skt ker...