Friday, November 13, 2009

...Foto anak ibu ayah...


heluu kwn2 yg tgh koje...slamat bekoje ye...hehe...erm utk org bercuti, ni la koje nye...main internet...hehe...tak lah internet je, keje lain pun ade gak...tp memang mcm dh jd rutin harian berpantang nih...bangun pg je, baby dh nk susu, pas tu baby sambung bom balik, pas tu tggu hubby siap2 nk g keje, bekfes n pas tu salam... pas tu g mandi manda, bertungku, pakai barut, sarapan, pas tu tgk opah mandi kan baby dh siap seme sambung nyusu kan lg...pas tu baby sambung bom balik...

erm sbb tu la dlm tghr atau pun ptg, klu ade mood baru buka internet...hupdate ape yg patut...haha...tp tu la org berpantang bukan nye wat keje umah pun kan...mkn tido mkn tido susukan anak...tu la y byk keje nye...hehe...erm bole ke kurus ni klu mkn je kejenye...

k la layan la foto2 ni ye...foto afiq yg tak suka berbedung...



afiq bom...
Align Center


tido tgn mesti ke atas klu tak bebedung...



erm foto ni suke nye...afiq senyum...



ni tgh menung...hehe...



afiq nak nangis...



hehe...ni foto yg terbaru...afiq lepas dh siap mandi manda....

4 comments:

~ FaizalZahidah ~ said...

zafreesya pun tido tgn ke atas... hehehe..

Afne said...

baby zaman skrg mmg tak suka dibedung kot. haziq klu kena bedung la meneran suara tu lom tgk gaya dia nk lepaskan tgn.

nisa, sama mcm akak. keje mkn tido mkn tido sbb perut manjang lapo. haa ko tunggu le dpt anak kedua nnti takde maknanya nk mkn tido klu ddk sendiri hehe

nmpk lain dh muka afiq.

EraNaZeErA.. said...

ala comelnya... tahniah yerk lisa...

bilalah nak dpt bby boy gak.. hikhikss

yginsaf4 said...

cutenyerrr.. ehehe