Friday, January 15, 2010

...Foto afiq lelagi...

foto afiq lg...haha...asik asik foto afiq ye...tak pe la skang ni update gambar dia je dlm blog buat masa ni...


afiq kat umah ampang...ari cuti afiq kat ampang tak dok umah opah ngan atuk...erm bila kat umah, ibu pun asik snap je gambar dia...afiq nangis, afiq masam, afiq senyum, afiq naik boyan...erm seme ader...


skang ni afiq dah pandai majuk lah...ngade tul...afiq ni jarang nangis kuat2...nangis kuat bila lambat bg nenen jer...sampai jiran kata tak dengar pun suara dia bila ade kat umah...


opah afiq pun kata, bila lambat bg nenen, bila orang nak suap dia tak mo, dia geleng2 kan kepale dia...huhu...dah pujuk2 dah borak2 baru dia nganga nak nenen...hehe...


pas tu bila org dah pegang dia, kasi dia duduk kat riba, kasi dia diri, bila nak baring kan dia lik dia tak mo gak...pas tu nangis...huhu...afiq afiq...nakal tul lah...klu dh pegang nak pegang je...


pas tu klu dia jaga tgh baring kat tilam, dia nak ade org borak ngan dia...layan dia sembang...klu org wat tak tau kat dia mula la nak nangis...hehe...


tak pe la, ape2 pun ibu ngan ayah, atuk, opah, maksu na & seme la tetap layan afiq...muuah...muuaah... :)


ni video afiq...


video

No comments: