Friday, March 19, 2010

...FanTaGHiROLyNN CONTeST ~ AKSi TePuNG GOMAK Si MaNJA ~...

Salam Kwn2...Kali ni nak join contest ni...saje nak mencuba try test...hihi...contest dr fantaghirolynn...klu nak join n tgk syarat2 nye leh klik kat SINI yer...

Contest ni bermula dr 17 Mac hingga 14 April 2010...ade masa lg kwn2...jom join...

Dan 
..v..
..v..
..v..
..v..
..v..

 ni la pice tuk contest nie...harap leh trima la ye...nak cite ckit pasal pice ni...

Pice nie di amik masa Afiq lepas mandi...masa Opah nak nak ubuh bedak kat muka Afiq, tgn Afiq yg tgh main2 terkene tgn Opah...abis bedak jatuh kene pipi Afiq...pas tu dtg si MakCu Afiq terus gatai kacau Afiq...dia calit2 kan bedak kat muka Afiq...Ibu pun tak leh nak tolong Afiq, Ibu leh tolong snap pice je...hihi...tgk muka Afiq...mcm ceti mintak utang je...kan ceti dolu2 ade calit kan bende putih cam tu kat dahi derang, cam dlm filem P.Ramlee...hihi...erm tgk la muka Afiq yg tensen...hehe...


Nama Saya : Muhammad Rafiq Naufal B.Rosli
Umur Saya Masa Ni : Baru je 2 bulan...

K la, harap puan penganjur sudi trima penyertaan nie yer...jom kite reramai memeriah kan lg contest nie...

6 comments:

fantaghirolynn said...

hhehhehehe...
ok da check.. tQ 4 join n gud luck!!

Afne said...

jgn lupa jwb tag lg. lg?

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

gud luck =D

kella said...

comey baby tu walaupun dah bergomak... :) gud luck!

Liessa said...

hihi...tq kella...

Liessa said...

tq leily....