Sunday, March 21, 2010

...Jalan2 kat Putrajaya tengok belon panas...

Ptg semalam g jalan2 kat putrajaya tgk belon...tau pun sbb baca status kwn2 dlm fb, mula2 terbaca kak v nye status, kata ade belon panas kat putrajaya..pas tu jumpa lg status yg sama...pas tu ape lg, dlm kpale dh berlegar plan tuk ptg nnt...tggu hubby lik keje je la nak ajak g sane...alih2 bila hubby dh lik keje, trus bgtau nak g sane, hubby pun ok jer...

ermm kat kul 5 gak baru gerak...ni gara2 tgk cite lame la nie...cite omputih dolu2, wonder women...haha...mase ondeway tu ari ujan...ngat kat putrajaya ujan gak tapi tak ujan pun...sampai sane jln sesak la jugak...mula2 g dataran, snap pice ckit2...pas tu baru gerak nak tgk belon...alih2 tgk dlm kete je...sbb nak ke tempat tu jln jem n parking pun susah...jln pun slow je...n kebetulan masa tu pulak belon baru nak naik...so tgk je la n snap pice pun dr dlm kete je...

ni la antara pice2 kat sane ye... layanzzzzzzzzzzzzz...


posing anak beranak...hihi...


posing lagi...afiq waktu ni tak de mood la pulak...ngantuk je muka...tapi mmg ye pun...masuk kete, terus nak bommm...


haaaa...ni la antara pice yg dpt di snap oleh hubby...dr dlm kete je pun...tu yg x terang...1 je yg terang n yg besor tu hubby snap masa kete tgh berenti jem..bukak cermin kete, zoom baik punyer, n snap...wah suke la pice nie...kebetulan belon lalu mmg kat atas kete...mendongak la hubby snap...


erm yg ni pun snap dlm kete...sian hubby, sambil bawak kete sambil tu snap pice...jgn tiru tau asik nie...hihi...tapi bila tgk keliling rupanye ramai yg snap pice dr dlm kete...patut la kete gerak slow...

pas dah tgk belon, afiq lak bom je...kitorang pun balik la...haha...leh tak g sane rasanye tak sampai pun 2 jam...hihi...sesaje jln2 amik angin kat putrajaya...nak jln lelebih pun tak leh, sbb afiq nak bomm...

pas tu sampai kat pandan indah g mkn jap...ngat nak g tesco, tapi cam malas terus la balik umah....erm pas tu xtvt pe lagi... xtvt merehat kan bdn laa...hihi...

2 comments:

nursarah said...

hoho, ramai org kan kat sana, sesak sesangat.

lawa r gambar belon tu dr jarak dekat, jelesnya. huhu~

Liessa said...

erm tu la...nak jln2 pun jd malas...sbb susah parking...
pice tu kebetulan lak dpt..hihi...