Wednesday, April 07, 2010

...Afiq buat mende baru...

Salam kwn2...haaa ni nak kasi tau ape dak cik nie buat pepagi semalam...hik hik...dak cik afiq nie pagi semalam dah mulakan xtvt barunye...klu ikut kan kazen afiq, fekar, dia dh lame bawak kaki ke mulut... tapi afiq lak yg nie dia lambat kit nak buat...klu meniarap ke berdiri tegak ke melonjak ker mmg afiq dulu dr fekar...hihi...

afiq nie mmg bangun pagi awal...klu ibu ngan ayah bgun, afiq pun mesti bangun...sbb buka lampu kot...afiq nie memang sebelum nie dia tgh berusaha nak tarik kaki dia bawak ke mulut...tapi asik la tak berjaya...semalam baru nampak ade kemajuan...hik hik...ibu siap bagi support lagi masa tgh mengosok baju...hahaha...

erm tgk la tu...asyik tul dia nak tarik kaki ke mulut...pas tu bila dah penat...marah...merengek...hehe...pas tu sambung tarik kaki balik...slalu pagi2 sambil siap nak g keje kene gak main ngan dia, n agah2 ckit...sbb nye klu tak wat cam tu afiq mula la nak merengek...tapi semalam n hr nie tak yah dah...sbb afiq de xtvt baru...tp sok lusa tak tau la cam ne lak...kata baby kan kene la layan ape yg dia buat...hi hi hi...


ha yg ni tgk la...tak dapat tarik kaki...stokin pun jadi la...tapi afiq ni tarik kaki kene mengereng ckit tau...susah kot klu nak tarik kaki time baring cam biasa...hihi agaknye la...


hehe...tak pe afiq...buat pelan2 yer...usaha tangga kejayaan...eceh...hihi...

7 comments:

Siti said...

afiq nak adik ker tu..duk mkn jari kaki..hahaha.....

Liessa said...

hahaha...erm ntah la...klu ade rezeki tak ke mane kan...hik hik hik...

kella said...

haah... nak adik kot.. hehehe...
tak lain tak bukan.. ;p

mama naufal said...

Confirm lg 2-3 bulan adik Afiq akan menjelma dlm perut ibu.. hehe.. bestnye..

Liessa said...

kella : afiq main kaki je tu...dia tak de niat lain...hahaha...

mama naufal : afiq pun tak puas manje lagi tu...dia saje je main kaki, nak mam stokin...hik hik...

d33la said...

hahaa..oii k.nisa tunggu la dulu jgn la laju sgt...tak terkejar den kang...afiq nih bg petanda nk adik cepat tul...hhehe

Liessa said...

dilla...tu baru main2 jer...afiq mintak adik camne pun kene tggu gak...isap la jari kaki byk2 pun..tetap kene ikut perancangan...hik hik...InsyaAllah..