Friday, April 02, 2010

...Jalan2 lawat baby lagi...

Petang semalam aku g tgk baby lagi lepas lik keje...aku lik awal setengah jam...sbb opah afiq nak teman mak su afiq, Ina wat reasel kat RTM tuk persembahan mlm nie...tgk la mlm ni kul 8.30 mlm kot, klu ade kuar kat tv la...hihi...TV1 ke TV2 ke tak tau la...nyanyi pun 1 lagu jer...lagu cindai berduet ngan penyanyi cina...wahh sempat gak nak bgtau kat sini...hik hik hik...

ok berbalik pd cite baby td...jd bile dah lik awal, amik afiq, opah ngan atuk pun kuar...aku, hubby n afiq g la melawat...kali nie baby membe baik aku...angah...dia bersalin hari sabtu lepas...tapi baru ptg semalam berkesempatan nak g lawat...

lagi pun baby kene tahan wad, klu g kat hospital pun tak leh tgk baby...jd aku pun tggu la baby kuar, baru g lawat...baby kuar pun ari rabu 31 mac ari tu...citenye cam gini...angah kuar air ketuban dulu, dr ari isnin lagi...22 mac...kuar ckit2...tp rabu mlm baru g sepital...trus kene tahan...pas tu pagi jumaat induce...tak bersalin jugak...

kali ke 2 induce pun, tak bersalin jugak...pas tu sabtu ptg kot klu tak salah induce kali ke 3...doc kata klu tak bersalin jugak kene operate...tapi alhamdulillah bersalin secara normal jugak...cuma baby di suspek tertelan najis, tu yg kene tahan wad wlupun angah dah boleh kuar sepital baby tetap kene tahan wad...ulang alik la ke sepital...tapi tak la lama sgt pun...lahir 27 mac, baby kuar sepital 31 mac...tapi ye la mana tahan kan tgk anak kene tinggal kat sepital...huhu...

ni la baby nye...tomei...masa baby bomm tak amik gambo la pulak...bila baby dah nangis baru nak amik gambo...hik hik...


Nama Baby : Adam Asyraff B. Azizul
Berat : 2.50 kg
Tarikh : 27 March 2010, Sabtu, 7.23 mlm...
Bersalin Normal...

ha...afiq dah tambah kawan lagi...pas ni tggu lak baby adik ngan baby ateh lak...due adik 4 april nie...tak tau la bila baby adik nak kuar...ateh lak 13.may...sepatutnye due angah 10 april...tapi baby angah nak kuar dulu dr baby adik...hihi...

tak pe...awal ke lambat yg penting sihat walafiat...

3 comments:

Siti said...

alahai..cutenya baby..geram2..terus teringat masa bersalin wafi...huhu

Naza said...

Alhamdulillah... Baby Angah dah selamat.....

Naza said...

Em... Alhamdulillah... Dah leh balik Baby Angah... hehe... :)