Monday, June 07, 2010

...Afiq nak blaja mende baru...

Salam...

n3 khas cite tentang afiq yek...hehe...semalam bersamaan dgn 6 jun 2010, afiq dah 7 bulan 1 minggu lebih...afiq dh tunjuk kan skill nak merangkak...pice pun tak dpt nak snap byk2...afiq jap nak merangkap jap meniarap balik... lagi pun sbb pice goyang yg banyak nye pun...hihi...

semalam lepas dh botak kpale afiq, ape lagi main je la..bukan main suka bila kuar kan buku...sampai nak merangkak...sebelum ni mmg ade dh afiq try angkat montot...kadang2 dada...semalam lak dgn jayanye afiq dh merangkak...hehe...tapi kejap2 je la...sronok tgk perkara2 baru yang afiq dh buat...


lepas dah penat main bagai...ape lagi...nak nenen la pulak...dahaga + lapar agaknyer kan...n 1 lagi afiq dah pandai pegang botol seniri...dah lame dah, rasanye dlm bulan lepas kot...tapi masa tu slalu main2...jap tarik jap masuk mulut balik...skang dh tak wat cam tu dah...cuma skang ni afiq tak pandai nk pegang botol kasi tinggi ckit je...tapi bila bagi nenen aku still dok sebelah afiq, takut afiq main2 susu masuk hidung ke, tersedak ke...kang tak pasal2 selsema lak...


k la, nnt tggu lagi ape lak pembaharuan yg bakal afiq buat...Cayaaaang Afiq...Muaaaaaaaaaaaahhh...
"Moga Afiq membesar dgn sihat, cergas, aktif, baik, dimurah kan rezeki afiq, dan jadi anak yang soleh...Amin..."

3 comments:

joven said...

hi, you have nice blog.. u can view also mine..http://akoniwares.blogspot.com

Beautyfull_Maria said...

makin pndai Afiq nie...

mama naufal said...

hehe.. dah ade kemajuan, tahniah afiq.. cepat sikit jalan plak, nnt leh tlg ibu..