Monday, June 07, 2010

...Hadiah GA dah pos...

Salam kwn2...

Just nak bagitau...Pada pemenang GA hr tu...hubby dh pos hadiah yer...Malam td dah siap bungkus dah hadiah...hehe...Ok, harap Nida dan Iefa suka la yer dgn hadiah yg tak seberapa nie yek...


Tahniah n Trime kasih byk2 sbb sudi join GA nie...org kata klu dh rezeki tak ke mana kan...klu tak de rezeki kat sane, kat sini ade, klu tak de rezeki kat sini, kat sinun ade...hehe... k la, tu jer...ta taaaa...

1 comment:

Nida said...

Alhamdulillah...

Thanks!!!! Tak sabarnya nak dapat sampul surat coklat tu..:)