Friday, June 11, 2010

...Hanger tudung...

salam...
huh...saje nak hupdate jugak...ni haa...hanger tuk tudung2 aku...hik hik...hanger ni member opis, zack beli online...narnye minggu lepas lagi dh order...tapi ari ni nyer baru sampai...sampai2 je, pembalut pun dah koyak2...kui kui kui...tapi seb baik hanger ni selamat...

beli byk2...7 kesemuanya...pas ni leh la sangkut tudung2 aku yg bersepah kat atas katil...haha...narnye sebelum ni sepit je kat penyakut baju...tapi skang main campak je kat katil sbb kitorang bukan nye tido kat katil pun, tido kat bawah je sbb afiq yg makin lasak...tu yg katil jd tempat tudung...hihi...

ha ni la dia...ok la kan...RM20 je tiap 1...beli byk tak de postage...yg ni aku nyer...


haaa yg ni lak member aku nyer...Ateh...dia beli tuk dia seniri n mak nyer...


k, pas ni mesti tersusun ckit tudung2 kan...hik hik...

3 comments:

Rizziela said...

Lepas ni mesti senang nak cari tudung kan? dah tersusun kemas ajer

mama zharfan said...

me beli benda ni kat Ikea harga 2.99 pound (lebih kurang RM15) :)

Liessa said...

rizziela....hehe...ha ah tul3x...

mama zharfan...murah la tu...huhu...tapi susah la nk cr yg murah2...huhu...