Sunday, August 29, 2010

...Senarai Peserta 'Buka Pose Photo Contest'...

Salam kwn2...
n3 khas buat seme kwn2 yg telah menjoinkan diri dlm contest ku ini...hehe...time kasih byk2 sbb sudi join...ermmm contest ni tinggal beberapa jam je lagi...n setakat ni cuma ade 23 peserta yg menjoinkan diri...hehe...tak pe la, ramai ke tak ramai yg join tak kesah...yg penting ni tuk suka2...

k lah, nak mintak jasa baik kwn2 seme yg join, tuk cek ade tak pice memasing kat bwh nie...klu tak de hrp boleh bgtau cepat2 yek...takut terlepas pandang...hehe...


N untuk cik miza yusof...n3 dah cek dah...tapi pice tak bole amik la...so takde la pice dlm list ni yek...ooo tak kasi yek amik pice...hehe...

N untuk cik aishah megahasz, sy tak leh tinggalkan komen la...ade error...tak tau ape masalah nyer... tapi tak pe la pice sy dah amik dah yer...


n klu ade yg nak join tu meh la...masih ade masa lagi...nak join meh klik SINI...

4 comments:

mama zharfan said...

ok, dh ada pic me :)

expresión de hígado said...

ok pic ain ade ...

AROL DSHW said...

hehe. sorry kak liessa.
blog arol disable right click.

nie URL gambar arol.
http://a.imageshack.us/img197/5696/cute0004.jpg

:)

Liessa said...

ok mama & ain...

ok arol...dah amik dah..tak de la susah ape pun...hehe...