Monday, September 06, 2010

...Afiq dah berjalan wlupun cenget2...hehe...

Salam...haaa nak cite nie...ter xcited gak la...heee...semalam masa tgh buka pose...afiq main2 ngan maksu na kat bilik...tetiba nampak afiq kuar...ngat kan dia berdiri je...tapi rupa2 nye trus berjalan...mmg 1st time la aku nmpk afiq menapak punya la byk nye...

sbb masa cuti kat umah aku cuma nampak afiq menapak setapak 2 je...pas tu jatuh...tapi hr ni terus berjalan...hehe...ermmm mmg xcited la ibu afiq nie...hehe...

mmg sblum ni hubby kata dah nampak dah dia menapak 2 3 tapak, tp aku tak la pernah tgk...baru hr ni la nampak...hehe...

k la layan la video nie yek...yg sempat rakam afiq menapak...kemain suka la lagi bila dah dpt kaki...nampak nye umur afiq 10 bulan 9 hr afiq dah boleh jalan2 jatuh dah, agak laju la jugak afiq menapak...hehe...patut la gigi afiq 2 btg je tak tumbuh2 dah...rupa2nye afiq nak jln dulu la... :)

video

video

video

2 comments:

mrs.ecam said...

wahh cpt gek afiq jln ek...besh la rye nih sbb die dh leh jln...heeeeeee mmg teruja klu nmpk ank 1st time berjln.....hihihi

Liessa said...

hehe...tu la mmg teruja pun narnye...sronok tgk bila afiq terketek ketek je jln nak imbang kan bdn...heeeee...