Friday, September 03, 2010

...Crite criti dak tecik Afiq jer...

Salam...
ermm n3 ni khas nak cite pasal afiq je...dah lame tak wat n3 cite pasal dak tecik nie...hehe...

28 August lepas afiq dah genap 10 bulan dah...skang ni mcm2 afiq nak buat...mmg tak mo dok diam dah, nak main jer, hehe...masa afiq check-up 8 bulan lebih dulu berat afiq 7.35kg jer...

skang tak tau la brape...hrp2 naik la berat bdn afiq...risau la berat tak naik...sbb ari tu ckit je lg nak masuk kaler kuning...huhu...next check up afiq lepas raya...14hb...nnt nk tgk berat afiq cam ne...


 erm ni antara pice terbaru dak tecik nie...hehe...lasak n ngade..seme nye ade...hehe... :)

skang ni mcm2 mende afiq dah tahu buat...byk dah la perkembangan afiq...suka tgk bila byk perkara baru yg dibuat afiq...

afiq mmg dh merangkak dr 9 bulan lebih ari tu n skang dah pandai nak bertatih...klu berdiri tu saje je lepas tgn...nak berdiri sendiri...pas tu suka cangkung berdiri cangkung berdiri...nk senam agaknyer...

pas tu dah pandai turun sendiri dr katil...bila letak je atas katil atau krusi dgn slamber nyer afiq pusing turun kan kaki dulu...ye la dlm buai pun afiq dh boleh turun seniri kan...ni kan plak kat krusi... :) tapi takut gak...takut jatuh...naye jer...

pas tu skang dah pandai goyang badan bila dgr lagu rancak...atau bila org nyanyi jer mula la goyang kan tangan...klu tgh berdiri goyang kaki...terhenjut henjut badan dok bergoyang...

n yg paling bagusssnye...bila org zikir 'Laillahaillallah'...terus kpala pun dok goyang jugak...mcm tau2 jer gaya org tgh ratid... :)

pas tu afiq dah boleh gak la bg feedback, bila org mintak brg...dia hulur balik...pas tu pandai main acah2...org nak amik, afiq tarik balik...

pas tu klu afiq dapat mic mak cu na punye...tau afiq nak wat ape...dpt mic terus bawak kat mulut pas tu dok jerit2 depan mic tu...yg tu mmg kompem la mak cu na afiq yg ajar...hehe...

ermmm...mcm2 keletah anak ni kan...yg buat kita senyum je memanjang...mesti seme kwn2 yg dah ramai anak tau perkembangan anak2 kan...mcm aku seniri sronok tgk perkembangan anak...ye la anak baru sorang n byk mende nak kene blajar n kene amik tau...hehe...

k la...ni saje nak tepek ckit video afiq...k tu jer..sekian... ;)

video

video

No comments: