Wednesday, September 29, 2010

...Dinner free malam tadi...

Salam...
ermmm nyum nyum nyumm...mlm td dpt mkn free...best lak tu...mmg la makanan boleh beli je kat luar...tapi yg best makanan ni sebab FREE la...hehehe...

mlm td hubby balik keje nampak hubby bawak plastik...ngat hubby beli makanan...tak kesah la...sbb mmg tak masak pun...ye la klu tinggal berdua ngan afiq mmg tak leh nak wat keje sgt...klu afiq tak bommm, mmg tak boleh tinggal sbb afiq suka bawak masuk mende kat mulut...klu bomm lak nak berenjut je buaian nyer...

so bila hubby letak makanan atas meja, ape lg g la tgk...emmm nyum nyumm...ade sate ayam n daging & ayam panggang sekor & buah pisang n dokong...pelik gak mula2...sbb nape lak hubby aku beli makan mlm mcm nie...hehe...

emmm rupa2 nye makanan free...sbb kat opis hubby kat Jaring, ade jamuan besar besaran dr tghr kot sampai la petang...so masa nak balik tu byk makanan tak habis, so ape lg, derang bg suh bawak balik...hubby aku pun amik la...sbb dah ramai seme member2 hubby amik jugak kan...

hubby kata derang buat mcm gerai...mmg byk la gerai derang open...setiap jenis makanan 1 gerai...emmm best je dgr hubby cite...siap ade nyanyi2 lagi...

erm layan pice makanan2 ni yek...tapi mmg mabeles lah sate ayam n daging nie...bagi aku mmg sedap sgt...kalah sate samuri...sate ni mmg sedap cukup rasa semenye...klu mkn mcm tak mo berenti lak...hehe...


erm sate mmg sedap...mmg abis kene mamam...


ayak panggang sekor...mmg tak habis la kitorang berdua je yg mamam...huhu...


buah pisang baru sebijik je aku ngan afiq mkn tghr td...hehe...

3 comments:

kakyong said...

berapa hari gamaknya baru nak habis ayam sekor tu yer... ;)

kella said...

Alhamdulillah.. rezeki tu liessa kan! syukur... murah rezeki..
liessa punya hubby keja kat jaring?
kawan baik pun ada kerja kat situ.. hafiz namanya. kenal ke?
hehe

Liessa said...

kak yong...hehe...mmg tak habis pun ayam tu...tahan 2 hr je...pas tu tak lalu dah...separuh je abis pun...

kella...erm alhamdulillah rezeki...haah keje kat jaring...tak tau la kenal ke tak...nnt leh tanya kat hubby...