Monday, September 06, 2010

...Pemenang "Buka Pose Photo Contest" adalah...

Salam ceria di pagi isnin...
Bismillahirrahmannirahim...ha nak umumkan ni...hehe...
kwn2 mesti dah tak sabo dah kan nak tau sape yg menang antara 7 org yg tersenarai...hehe...

Seperti dinyatakan sblum ni, pemilihan adalah berdasarkan...

1. Photo nampak jelas - kabur ckit2 tu takpe la...
2. Photo Ceria - suka, ketawa, senyum, gila2 ker...lagi bagus...
3.Photo Menarik tertarik - senang cite kreatif la...yg dpt menarik hati pihak juri...

K, lah...Kita mulakan dengan tempat ke - 3 dan seterusnya...

Pemenang "Buka Pose Photo Contest" adalah...


Tempat ke - 3...
Cik Puan Imaan09

 kerana ikut kriteria, cara pice ini di snap menarik & pice ni menampakan mcm pn imaan nak mkn byk bebenor walaupun tahu itu mknan bukan nye tuk pn imaan seorang... ;)

Tempat ke - 2...
Cik Puan Dyahaha

 kerana ikut kriteria & aksi suap menyuap yang bersilang silang itu nampak mcm happy sgt... :)

Dannnn...
.
.
.
.
.
Tempat Pertama...
Cik Paro

 kerana ikut kriteria, cara pice ini di snap menarik, nampak berbagai emosi & gaya dlm ini photo... ada aksi tgh suka, tercengang mcm pelik jer n bersunguh sungguh dgn mknan itu... ;)

K la, Pada yang menang Tahniah ye...dan pada yg tak berjaya lepas ni leh cuba lagi...InsyaAllah klu buat lagi la...hehe...Keputusan adalah muktamad yek...Juri yang dikasihi iaitu En hubby ku yg telah memilih photo2 itu... atas sbb2 yg dinyatakan spt diatas & mengikut kriteria yg dikehendaki... :)

Harap pd semua pemenang boleh emel detail nama, address n phone no yer...kat shaza3105@gmail.com...untuk penghantaran hadiah...

n InsyaAllah lepas raya baru hadiah akan di pos ye...untuk memastikan hadiah selamat sampai di tgn anda...hehe...

SEKIAN...

2 comments:

Miza Yusof said...

tahniah pada semua pemenang :)

cik paro said...

terujanya...
alhamdulillah..
rezeki nak raya ni...