Tuesday, September 28, 2010

...Xtvt afiq ptg semalam...

Salam...
saje nak upload video afiq yg makin ligat main...dah dapat kaki makin byk mende afiq nak buat...hehe...mmg tak boleh tinggal...lg pun seme mende nak bawak masuk mulut...

erm ni video ptg semalam...lepas aku lik keje...main2 ngan afiq...pas tu saje amik video...c afiq pun dah botak lagi...hehe...ntah dah brapa kali potong pun dah tak hengat...

lg pun en hubby aku tak suka afiq rambut panjang2 sgt...sbb panas, nnt merah2 keliling kpala afiq...ye la kecik lagi biar rambut pendek...dah besar nnt tak pe la biar rambut panjang ckit...

ermm tgk la gelagat afiq main...jalan bangun cangkung bangun cangkung...hehe...pas tu main bola...amik bola baling bola...pas tu main kucing...mcm tu la nak pancing afiq, klu nak suh afiq tak mo g dapur ke bilik ke...sebut ball je...mesti afq g keliling umah nak cr ball...hehe..

erm klu play video ni, jgn mrh yek klu bising ngan suara ibu n opah afiq ni...hehe...

video

video

video


No comments: