Saturday, May 21, 2011

..Cerita Rafiq & Rana.. :)

Salam..Slamat berujung minggu..

n3 ni saje je nak cite pasal anak2..kasi layan video afiq ni dulu yer..dak tecik yg makin ngade.. :) ..afiq skang makin petah dah..mcm2 ckp mcm2 mintak..paling tak tahan klu sebut nanak = taknak..siap geleng2 kpala lagi..pas tu ape org ckp atau buat mesti afiq pun ikut jugak buat..

video

ni video masa afiq main kat sepital..lepas tengok adik..cian afiq ari2 ikut ibu ayah tgk adik tapi afiq tak leh tgk adik..huhu..kene la tggu smpi adik kuar..
 
pastu 2, 3 menjak nie asik demam lak..agaknye ari2 balik malam, atau terkene tempias ujan ker..sbb jap2 demam je..huhu..tu lah nak wat camne..tak de org nak jaga..huhu..kene la ari2 afiq berjalan jugak..
ermm skang kita crite pasal adik lak yer..ape2 pun kasi layan dulu ini pice yer..dlm pice nampak je mcm besar kan..tapi narnye tecik jer.. :)


Alhamdulillah, mlm td 20.5.11 tgk adik..berat terkini dah 1.735kg..makin ari makin naik..syukur alhamdulillah..tapi dokter kata kdg2 naik, kdg2 turun jugak atau sama jer..dan yg penting adik sentiasa sihat..ermm tak sabar nak bawak adik balik umah..hehe..


masa curi2 amik pice ni..berkerut2 muka adik, marah agaknye kene kacau ngan ibu..hehe..ermm lepas ni sebelum adik kluar hpital..ayah ngan ibu ade keje yg patut dibereskan..huhu..

ibu ayah kene kemas umah, n kene beli tempat bobom adik..supaya abg afiq tak kacau adik nak bobom nnt..hehe..

k lah, narnye nak g hpital nie, tapi ujan lebat, so tggu dulu, tu sempat meng update kejep nie..InsyaAllah mlm ni smpai pg isnin dok hpital ngan adik..tapi pg isnin kene la balik sbb En hubby keje, ibu pulak jaga afiq..

ermmm..ni seme pengalaman & dugaan..Untuk menguatkan lagi diri kita..sabar & redha hadapi semuanye dgn sebaik baik nya..Semoga semuanye sentiasa dipermudahkan..Dan Semoga anak2 ku membesar dengan sihat, cergas & kuat..amin..

No comments: