Tuesday, June 07, 2011

..Cerita Rafiq & Rana lagi..

As'salam..n moning seme..
slamat menjalankan tugas seharian ye..semoga ceria2 slalu..

ermm siang malam siang malam..Afiq dah pun 1 thn 7 bln pd 28hb 4 yg lepas..dan Rana lak dah pun 2 bln pd 4hb 6 ari tu..tak terasa masa berlalu..dan sronok lak rasa dok umah nie..hehe..tapi kekadang tu ade gak la bosan nye..tipu la klu tak de ckit prsaan mcm tu kan..

k la ni saje nak update video dak 2 org tecik nie..buah hati kesayangan ibu ayah..harap afiq & rana membesar dgn sihat & jadi anak yg baik..

ni video abg afiq yg nakal..hehe..lepas mandi sgt susah nak pakai baju..suka togel tak bebaju sluar..hehe..kadang2 tu terlepas gak la tencing atas tikar..huhu..n skang ni dh byk gak la perkataan2 yg afiq dh pandai cakap..

paling best bila afiq pggl ayah, n ayah tak menyahut..afiq pun ape lagi jerit la sekuat hati pggl ayaaaahhhh..hehe..sampai la ayah nye sahut..hehe..

pas tu kadang2 bila nak wat sesuatu pandai gak suh tunggu..hehe..klu nak ajak mandi afiq lak tgh layan baby tv channel 618, mesti afiq kata "jap jap"..haha..k lah layan la video ni yer..

video

n ni lak, video rana..masa aku tido kat hpital ari ahad lepas..ni kat dlm bilik ibu..leh la amik pice..masa ni rana mmg byk tido..rupa2nya rana dah tak sihat masa ni..huhu..cian rana sori ye..

ibu minta maaf sbb ibu tak alert awal2..ala video senget la..kene pusing kpala la cam ni..hehe..harap rana cepat sihat ye syg..& Alhamdulillah skang ni pun rana semakin aktif n kuat nangis..hehe..n berat pun dah naik 1.830kg..ibu ayah syg rana n afiq..

video

No comments: