Monday, July 11, 2011

..Ayah potong rambut, afiq pun join skali..

As'salam..

n3 kali ni nak crite pasal afiq lak..petang semalam mula operasi balik..dah lame kan tak update pasal afiq potong rambut..hehe..skang ni klu ayah afiq potong rambut, afiq pun mesti join skali..

ni sesaja amik video afiq potong rambut..hehe..memula serah diri untuk potong rambut..pas tu bila rambut dah jatuh atas badan, tangan..mula la merengek..geli sbb rambut kene badan.. :)

video

ni pice2 afiq masa kejadian..hehe..time potong rambut ler..


abaikan la en hubby yg seksi jugak tu yer..hihi..ermmm byk berjasa dah mesin potong rambut ni..masa beli dulu afiq baru 4, 5 bulan rasanye..skang afiq dh 1thn 8 bln dah..lame dah kan..rege pun tak la mahal sgt..rm29.90 je rasanye..berbaloi baloi kan, ayah n anak leh potong rambut..klu g kedai mesti dah lebih dah klu di kumpulkan rege upah org potong rambut tu..


afiq tgh tahan geli tu..hihi..


haa ni lak gambar tghr td..afiq tgh tido..saje je amik gambar dak char yg botak ni..ermm gaya tido pun bukan main lg..hehe..

No comments: