Monday, September 19, 2011

..Sejuk nya mata memandang..

Salam..
afiq ooooo afiq.. :) siapa yg tak suka bila tgk keletah anak kan..mcm2 mende nak di buat bila tgk org besar buat..ye la proses pembelajaran katakan..

tapi kali ni ape yg afiq buat mmg sejuk la mata memandang..ni mesti melalui pemerhatian afiq belajar..sbb narnye aku ngan en husband belum la ajar afiq lagi cara2 solat..tapi bila afiq buat cara solat tu..maknanye afiq dpt tangkap sikit sbyk cara2 menunaikan solat..

klu sebelum ni afiq kacau ibu ayah nak solat..tapi skang dah kurang dah..bila ibu ayah kata nak solat dia main jer..dah faham..cuma biasa lah kadang2 dtg ngadenya kacau jugak si afiq tu..ayah tgh sujud afiq naik atas blakang bdn ayah.. :)

mmg la tak sempurna mana pun kan..kata afiq pun baru je nak masuk 1 thn 11 bulan..tapi sbg ibu ayah apa yg anak buat kita mesti sronok kan..

so layan la video afiq n pice2 afiq ni..Sayang afiq..Moga jadi anak yg soleh yer syg.. :)pice n video ni di amik lain2 waktu..sbb tu baju lain2.. :)


video


No comments: