Sunday, October 09, 2011

..Afiq yg ngade.. :)

Salam..

ini cerita gabungan pice2 afiq yang sangat ngade..hehe..anak teruna ku yg sorang ni yg makin panjang akal nye..sekali tengok mmg nampak baik nya..cuba 2 kali tengok..haha..baru tau kebaikannya macam mane.. :)

1st pice yg kabur nie..ni dalam kereta..masa ni nak g makan sate hj samuri kat tmn melawati kot..g petang sabtu klu tak silap..afiq mula2 ok dok dlm kereta..pas tu amik, ngade nye datang..terus buas..abis dipanjatnye kat blakang tu..huhu..itulah kejenye..klu tak mengacau adik nye..kat blakang tu lah tmpat main nye..ermmm nmpk gayanye mcm nak cr kete besor je gamaknye..hehe..ermm klu tak caya tgk je lah video kat bwh tu..


video

pice bawah ni lak jumaat lepas..ngade nak dok dlm stroller..lepas letak adiknye..afiq pun nak main jugak..hehe..panjat nye panjat..tetiba jatuh ke blakang..haa amik..tapi disebabkan kesilapan sendiri pandai lak tak nangis..haha..


yg ni lak pice baru..semalam je..abis seme mainan dlm bilik dipunggahnye keluar..pas tu dah jemu..main lak beg ni..pas tu konon2 nak sarung kat blakang..alih2 terbelit sane sini..pas tu dah tak dpt nak betulkan terus gigit2 tali tu..hehe..saje ibu biarkan..haha..kasi dera kajap.. :)


yg ni lak..video time bila lupa lah..tapi rasanye baru2 ni gak..ni narnye cara nak bg afiq dok diam..tak mo kasi merayau2 time nak tggu lif..sbb tu letak atas peti surat ni..hehe..kesian afiq..tapi dulu klu letak atas ni afiq takut n duduk je..skang tak de makna nye dah..klu letak afiq merangkak sane sini atas tu..kita lak takut dia terjatuh..tapi afiq tak berani lagi la nak berdiri atas tu..hehe..

video

ermm tu jer nak cerita pasal dah char yg ngade ni..hehe..cayang dia..ujung bulan ni genap la afiq 2 tahun..moga afiq membesar dgn sihat..k lah pas ni nak cerita pasal adik nye lak.. :)

No comments: