Wednesday, January 25, 2012

..Rana dah menjalar & merangkak..

Salam..

Alhamdulillah..sangat seronok bila tengok perkembangan rana skrang..sebelum ni asik la ibu n ayah tertanya tanya..bila la anak ibu ayah ni nak menjalar n merangkak..hehe..

haaa skang amik..dua2 dapat..memang mcm serentak gak la rana dapat..patut la sebelum ni 2 3 kali gak rana demam..rupanya demam nak membeli.. :)

mula2 rana bergerak tapi ke blakang..skang dah pandai bawak badan ke depan..elok lak pastu, dr pandai angkat2 bontot..terus tegak dah merangkak..tak de dah senget2..hehe..tapi merangkak belum bergerak lagi la..

Alhamdulillah..doa ibu buat anak2 ibu..rafiq & rana..Semoga jadi anak yg sihat, kuat, bijak, aktif dan jadi anak yg soleh & solehah serta hormat pada ibu & ayah..amin..

jom layan pice2 yg tak seberapa ni yer..


Susah nak amik pice dah..sbb nak main byk.. :)


adik merangkak..abg pun sibuk gak nak ngacau..


dah penat main..layan guling2 atas tilam lak..


ni la genius tecik..cik cik agi dah nak main laptop..hehe..ni pice ujung mggu lepas rasanya..rana layan lagu2 baby.. :)

1 comment:

Mrs. Hilmy said...

salam takziah utk awk juga atas pemergian ibu tercinta.Alfatihah...