Friday, June 08, 2012

..2 beradik membotakkan kepala..

Salam,

Entry ke -3 untuk hari nie..saja je nak buat entry byk2..sbb ade masa n mood rajin.. 

Ni lah dia..mcm2 gaya anak ibu ayah nie..saje kasi update wajah anak teruna n anak dara ni yg tgh potong rambut..


Afiq mmg dah tak terkira la..byk kali dh potong rambut..sbb rambut afiq ni kasar..klu dibiarkan panjang..rupa tu mcm baru bgn tido je..hehe..

Rana lak kali ke 2 rasanya..kali ni potong sbb rana asik menggaru kpala je..tgk2 kulit kpala mcm dh bekerak ckit..so bila botak senang ckit ibu nk buang kerak2 yg mcm kelemumur tu..geram je tgk..

Ha pas tu tgk pice anak teruna ni yg mmg suka sgt bergomol ngan bedak..smpi skrang mmg tak leh lepa bedak kat umah..mmg afiq kasi goncang n terbalik kan bedak n abis 1 umah memutih..


rana pun dh pandai..klu abg afiq buang bedak rana lak tolong main..hehe..kdg2 abg afiq mrh sbb kacau bedak dia..hehe..sronok tgk tp kdg2 geram pun ade..abis bedak membazir je memanjang.. 

2 comments:

Jiji-Fify said...

bebudak memang suka main bedak kan? kekonon salji la tu.. haha
Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

Liessa said...

haha tau tak pe..sbb tu skang kene simpan tmpt tinggi..tak kasi main sgt..hihi..