Thursday, July 26, 2012

..Video kenakalan afiq & rana.. (^_^)

Salam,
Entry hari ni nak cerita berkenaan anak teruna & dara ku ni..dgn adanye video ni terbukti la ckit kan, akan kenakalan mereka berdua ni.. hihi..

Si kakak rana akan sibuk ikut ape yg abg afiq buat..akan usha dulu pas tu join jugak..abg afiq lak suka marah bila dikacau..n kadang2 dtg mood baik nya..baru la main sama2.. J

video ni masa afiq main bedak..dah dicurah atas lantai pas tu main..rana siap berenang lagi main bedak..hehe..

video

yg ni lak, main air main lompat2..cer tgk rana pakai baju besar..saje bagi pakai baju abg afiq..sbb baju rana basah main air dlm tandas masa ayah basuh beyak.. :)

video

video

2 comments:

rossysweety said...

betul-betul nakal 2 org budak ni...si afiq tak reti dok diam agaknya??!!! hehehehe

Liessa said...

tu r kak ros..rana mmg slalu kene buli je ngan afiq..mmg tak leh dok diam 2 org budak ni..org lak mmg tak leh leka klu baring kat bwh..dua2 dok panjat n buat mcm gelongsor..