Wednesday, November 14, 2012

..Al-Fatihah, en suami kehilangan saudara lagi..

Salam..

Al-fatihah..semoga roh sepupu en suami tenang disana & ditempatkan dikalangan org2 yang beriman..amin..


Pagi isnin ari tu bersamaan 12hb nov 2012..en suami dapat call dr sepupu en suami..dan bgtau anak mak ndak kat taman dato harun, PJ telah meninggal dunia..

anak lelaki mak ndak yg sulung..tiba2 rebah lepas maghrib & sesak nafas ari ahad ari tu..setahu en suami & kata adik bradik, arwah ni tak de penyakit & paling menjaga kesihatan..dan selepas post moterm dokter sahkan sbb sakit jantung..

en suami g menziarah, tapi aku tak ikut sbb en suami kata takut aku tak larat nnt..dan betul lah jugak, dr pagi en suami g ke umah mak ndak, g PPUM dan dekat kul 5 lebih baru selesai semua..sbb kene tggu result post moterm baru boleh uruskan jenazah..ape2 pun semua dah selamat diselesaikan..

Dan InsyaAllah mlm ni en suami ajak g kenduri tahlil di umah mak ndak..mak ndak ni adik bradik sebelah arwah ayah kandung en suami..saudara dekat lagi..semoga mak ndak & keluarga sabar & redha hadapi kehilangan anak tersayang..

Arwah sepupu en suami tinggalkan seorang isteri & sepasang anak, yg sulung anak lelaki, dlm 7 ke 8 thun kot & yg ke2 anak perempuan dlm 6 thun rasanye..

dan arwah juga adalah org yg jadi pengapit en suami masa kitorang kawin dulu..dan tak sangka dlm umur muda & nampak sihat, rupanya Masanya dah sampai..Bak kata en suami, kita pun tak tahu bila..kalau dah sampai masa tetap akan pergi juga..

2 comments:

Pija Dawood said...

al-fatihah..

semoga aman di sana..

Liessa said...

Al fatihah..time kasih..