Friday, November 09, 2012

..Roti nan & ayam tandori..

Salam..

ermm sejak 2 3 menjak ni tak tahu la knapa tersangat layan la plak mkn roti nan & ayam tandori ni..ni semua gara2 penangan ternampak member upload gambar dlm FB g mkn roti nan & ayam tandori kat kedai mamak..

alih2 terus mintak kat en husband nak makan ni..narnye klu ikutkan mmg tak pernah mkn sgt pun..kecuali ade la rasa2 bila org lain mkn..tumpang2 mcm tu je la..

alih2 skang dah tersuka lak..hehe..dlm masa beberapa minggu ni je..dah 4 kali rasanya mkn malam dengan roti nan & ayam tandori.. ermm mmg layan la bila ayam tandori tu diperah limau, mkn dgn bawang hiris + timun n roti nan tu di cicah dgn kuah dal n kuah pudina..

terasa mcm tak leh nak berhenti je..nak menyuap je kat mulut ni..hehe..agak2nye..ni lah penangan org mengandung kan..makanan yg biasa bg sesetengah org pun, jadi sedap di mata n tekak n layan habis..hehe..tambah2 lak mkn tgh musim2 hujan ni..mmg layan sungguh..hehe..


ermmmm nyum nyum..rege pun murah je kat sentul ni..klu tak silap 6 hengget je kot..tp tmpt lain tak tahu la mahal ke murah..en husband lak setiap kali beli mmg nak ayam bhgn peha n pgkl peha.. nak yg tak garing sgt n x keras..n roti pun panas2 lagi..tu yg lagi menyelerakan.. :) ermm nnt nak lagi lah..hihi..

1 comment:

cheeze maz said...

Salam ziarah, roti nan... antara makanan kegemaran akak sekeluarga, tapi biasanya kami makan dengan sos dhal dan sos cheese.

jemput ke blog akak yg x seberapa di http://cheezemaz.blogspot.com/ . Boleh nikmati keenakan serbuk CHEEZE MAZ, yg bila dicampur air panas menghasilkan sos yg sesedap sos cheeze wedge di KFC. Harga pun murah, RM 10.00 shj untuk 200 gram