Thursday, November 29, 2012

..Tertipu beli susu HL Marigold..

Salam..

huhu..sabar je lah..tak pernah lak terkene mcm ni..tak tahu nak kata camne..sakit hati..geram..nak marah..tapi nak tak nak sabar je lah byk2..

perkara ni jadi sabtu lepas ke ahad lepas..cam gitu lah rasanye..g tesco beli brg ckit2..pas tu nampak susu HL ni terus la amik 1..mmg amik kat rak susu HL kan..tgk tarikh luput n terus rembat je la..takde la cek yg lain bagai..

n keesokannye, pagi2 buta ngat nak minum la..alih2 tgk dah terbuka penutup ni..tak de pun kertas pembalut belah dalam penutup susu ni..huhu..


sebelum buka..


dah buka..terus melopong mcm ni..ade ke patut..huhu..sepatutnya ade plastik nye kan..huhu..lagi sadis bila nampak kesan merah kat muncung susu HL nie..ya ampun..geram nye..

tanya en husband kot2 en husband yg buka n minum..n en husband kata tak de, tak buka lagi..bila en husband tgk ade mcm kesan lipstik..sah2 la bukan mulut en husband kan..sah2 mulut perempuan tak ade adab kan..huhu..

en husband tanya, dah minum ke..aku ckp tak minum lagi..terus en husband kata tak yah minum..ntah lebih siapa2 punya dlm ramai2 org kat tesco tu..huhu..klu kita tau sape yg minum dah tentu la tak kisah sgt kan..

ermm geram betul..tak pasal2 membazir je duit..huhu..wlupun bukan le mahal sgt..tapi terkilan la jugak kan..sbb sekotak buang mcm tu je..huhu..geram betul bila ade org yg tak guna akal fikiran n sah2 perangai tu buruk sgt..

klu dah dahaga sgt n nak minum sgt..bila dah buka tu terus la amik n bayar..jgn la letak balik kat rak tu..ntah2 dah minum..pas tu bila nak beli amik yang baru..huhu..ikut kan hati nak sumpah seranah je org yg tinggal kan kesan lipstik tu..huhu..tapi seb baik sabar ni kuat lagi..

so lain kali, kene lebih berhati hati..bukan setakat cek tarikh luput tapi kene cek jugak sama ada botol ke kotak ke tin ke..ape2 je la..dah terbuka ke tak..mmg kene belek abis2..huhu..supaya tak jadi mcm teman..huhuhu..

2 comments:

Pija Dawood said...

eii.. sapalah yagn tak bertanggungjawab ni???? Liessa tak pulang balik kat tesco ke?

mrs.ecam said...

uish 1st time dngr cite camgini....lenkali kne lbh alert la ek...x terpk pong ade makhluk snggup buat camgini...huh klu kne kt aku pong sakitnyer atiiii eii gerammm....