Monday, December 31, 2012

..Kenduri tahlil di malam tahun baru..

Salam..

31.12.2012..genap lah setahun arwah mak pergi meninggalkan kami semua..jap je masa berlalu, tapi masih rasa macam arwah masih ade je di muka bumi Allah swt ni..

Sebab kadang2 mcm terdengar dengar suara arwah..n bila termimpi arwah rasa mcm betul je keadaan tu..n adik aku ina pun, slalu gak mcm terdengar dengar je suara arwah..

ape2pun harap arwah tenang di sana dan di tempatkan dikalangan org2 beriman..In Sya Allah..amin..dan lepas maghrib ni ina & family yg lain ade buat kenduri tahli & bacaan yassin..

dan hari ni la pulak, aku kene bengkak susu n nak demam je rasa..dr ingat naik umah ayah, terus tak jadi..sbb badan lemah2 je..huhu..

ermmm so dikala org lain sibuk nak menyambut kehadiran tahun baru..bersuka ria dan kluar jalan2..kami sekeluarga tak mungkin lagi dpt menikmati keseronokan dan keterujaan menyambut tahun baru..

disebabkan hari yg menyedihkan buat kami sekeluarga atas kehilangan ibu tersayang yang memang tiada siapa dapat mengantinya..ape2 pun mmg kehidupan harus diteruskan walau ape jua yg berlaku..

In Sya Allah doa kami sekeluarga sentiasa ada buat arwah mak di sana..semoga arwah tenang & aman di sana..amin..

dan tak lupa juga selamat tahun baru buat semua..moga hari2 kita di tahun baru lebih baik dr sebelum2 ni.. In Sya Allah..

2 comments:

munirah hazam said...

al-fatihah untuk arwah. semoga ditempatkan di kalangan orang beriman

Liessa said...

time kasih munirah hazam..amin..