Follower

Thursday, September 26, 2013

..Jalan2 ke Genting Highland & Bukit Tinggi..

Salam..

ni cerita lama..tapi baru nak abadikan di sini.. hihi.. entah la mmg tak cukup masa nak melayan blog nie..huhu..kesian..huhu..

alkisahnye masa dah hujung2 raya kot..masa adik n adik ipar yg dok kat JB balik raya kat KL..so bila derang dah balik..derang nak jalan2 n nak ke umah adik aku lg sorang kat felda sertik pahang..

so amik kesempatan la g jalan2..sbb 1 hala kan..pagi2 dah gerak n terus ke Genting highland..pusing2 kat luar tu je..hirup udara sejuk...hehe..mmg ade 1 masa sgt berkabus n gelap area genting ni..aku lak yg takut..sbb tak pernah kene camni kan..


posing2..


g 2 biji kete..ayah ngn makcik naik ngn nuar ngn nina..


baru kuar dr kete..felin2 obeC..hihi..


ni time nak turun dr genting dah..


pas tu terus ke Bukit tinggi..masuk bayo yer..hihi..memula singgah rumah jepun..ic byk narnye tp malas nak letak..huhu..


posing n posing..


sgt cantik pemandangan kat cni narnye..tenang betul..


antara pice yg paling aku suka.. :)


klu byk duit best kan..dlm kawasan umah buat kolam ikan camni..terapi jiwa raga..hihi..sgt indah la..


cantik pemandangan dr cni..


pas tu kitorang terus ke sini..yg ala omputih nye tempat nie..


cantik..kagum sekejap..


ala2 pasangan baru kawin la konon nie..hihi..


rasa mcm kat negara luar..


cantik..


teruja la jugak tgk seni bina nye..sbb tu la org yg byk duit suka berjalan sana sini..cuci mata..cuci jiwa..ye lah org kata jauh perjalanan luas pandangan..

pas tu dlm kul 3 lebih kitorang dah gerak ke sertik..sampai sana mmg kelaparan..seb baik adik ipar dah siap masak..hihi..kitorang gerak balik KL lepas magrib..mmg terasa kepenatan nye..huhu..

1 comment:

ellysa emran said...

zatul, ko da makin slim lah! :)